عاشقان متین 2 حنجره
  » اخبار

  » 
موضوعات مطالب
نويسندگان وبلاگ
آمار و امكانات
تعداد بازديدها:

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 25
بازدید ماه : 475
بازدید کل : 63122
تعداد مطالب : 100
تعداد نظرات : 76
تعداد آنلاین : 1


طراح قالب

Template By: NazTarin.Com


درباره وبلاگ
سلام دوستان من امیر هستم.از همه ی شما ممنونم که در این مدت مرا یاری کرده اید واز همه شما خواهشمندم که نظرات خودتون را با ما در میان بگذارید قابل توجه بازدیدکنندگان محترم این وبلاگ مرتب اپدیت میشه و همه ی کار های جدید متین جان را میتونید دریافت کنید با تشکر.
پيوند هاي روزانه
آرشيو مطالب
لينك دوستان

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

» رنک فوری-سیستم افزایش بازدید رایگان
» ღ...بزرگترین وبلاگ عاشقانه...ღ
» موزیک های جدید
» ((محکوم ولی بی گناه))
» فروشگاه اينترنتي بيتا
» اخبار هنرمندان
» وبلاگ ویژه ی متین 2 حنجره
» مردی از جنس عشق و احساس متین دو حنجره
» راک شرق متین 2 حنجره
» عشق من متین2هنجره
» فیسبوک متین2حنجره
» زندگی من متین 2حنجره
» مرکز نظرسنجی پدر راک شرقی
» ناگفته ها در باره متین 2حنجره
» وبلاگ هواداران ژنرال راک شرق
» وبلاگ رسمی میلاد 2 حنجره
» بزرگترین وبلاگ متین 2 حنجره
» عاشقان متین 2 حنجره
» ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقان متین 2 حنجره و آدرس a-2-h.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





» اخبار
 
فونت زيبا ساز             فونت زيبا ساز          فونت زيبا ساز          فونت زيبا ساز 
 
   
 
 
 
 
 

surprise
 
 

به زودی در عاشقان متین 2 حنجره:********تبلیغات دوستان**** و امکانات فوق العاده دیگر که کم کم اشنا خواهید شد.....

 

 و بالا خره فروم یا تالار ما راه افتاد از دوستان تقاضا میکنم فعال باشید ممنون میشم 
 
 
 
 
 
 

 


 
بنرهای سایت 
لطفا برای حمایت از ما بنر ما را در سایت یا وبلاگ خود قرار دهید تشکر....... 
 
 
 
 
   
 
 
 

 

 

 عاشقان متین 2 حنجره

 

 
 
 
 

......................................................................................................................

اخبار 

عکس جدید.................

  عکس و خبر جدید در وب

موزیک کشک و دوغ  اضافه شد

موزیک فریبا اضافه شد...........

یه سری عکس اضافه شد.....

کار جالب از هواداران اضافه شد

ریمیکس جدید اضافه شد......

یه سری مطلب اضافه شده ........

  عکس جدید و زیبا از متین ‏2‏ حنجره با طراحی آقای فرزاد آیسانو در وب اضافه شد ... 

موزیک ویدئو رویا بالاخره رسید.......

سری سوم عکس های موزیک ویدئو رویا در وب....

2 زنگ خور موبایل اضلفه شد......

2 عکس جدید در وب....

عکس جدید از کیک تولد......

خبر جالب و مهم در وب..

عکس از هواداران متین 2 حنجره....

توضیحات متین 2 حنجره اضافه شد.....

فری استایل (درد) میلاد 2 حنجره اضافه شد...

ریمیکس اهنگ دلشوره اضافه شد........

مصاحبه جدید متین 2 حنجره در وب اضافه شد...

البوم جدید و فوق العاده زیبای دلشوره در وب اضافه شد(لینکدانلوداصلاح شد)

  

http://s1.picofile.com/file/7567439779/Ya_Hosein_Matin_2009_.gif 

 

 


 

 کارهای پایانی یکی از تراکهای متین عزیز تا دو سه روز دیگر به پایان می رسد و اگر مشکلی پیش نیاید،حداکثر ‏10‏ روز دیگر پخش خواهد شد


 

  باز هم عده ای چاقال در پیچ پیدا شدند که ضر ضر های مفت میکنند ... کدوم کس کش پدری گفته در موسیقی راک نمیتونه آهنگ

پعاشقونه خونده بشه و فقط باید زار بزنه؟ کدام حروم لقمه ای تاکید کرده در آهنگ رپ یا راک فقط باید فحش داد؟ هر چند من خودم فحش میدم بجاش ... باز هم تکرار میکنم برای شما عزیزان و بلانسبت شما محترمان برای عده ای از این الاغ ها ... بنده خواننده مردمی هستم و بجاش متین خشن خواهد بود بجاش هم مهربان آهنگ خواند و از نظر من موسیقی راک به دست اساتید بزرگ جهان از جمله جیمز هتفیلد و غیره فتح شده و بالا دست این عزیزان هیچ کس نخواهد آمد ... و نه من و نه یغماییها و نه هیچ گروه راک دیگری حتی در آسیا در مقابل این عزیزان هیچ پخی نیستیم و بنده حقیر فقط قصد داشتم و دارم که از طریق سلیقه مردم کشورم این سبک رو کمی و فقط کمی اون هم با تلفیق به گوش همه برسونم ... متاسفم از بد دهانی که کردم ... کوچیک و دوستدار همه ی شما ... متین معارفی ( متین 2 حنجره ).


 اهنگ جدید متین به نام ((فریبا))به زودی از همین وب 

 آخرین اخبار از کلیپ رویا ‏:‏ میلاد رامیار،کارگردان و تدوینگر کلیپ رویا اعلام کرد که تمامی مراحل کارهای این کلیپ به پایان رسیده و این کلیپ به احتمال زیاد هفته ی آینده پخش خواهد شد...


 

 متأسفانه تراک اول آلبوم دلشوره که آهنگ غریبی هست،در تعدادی از سایتها متأسفانه با کیفیت نامطلوبی قرار گرفته و بین ثانیه های 42 تا 50 پارازیت دارد..امیدواریم سریعأ سایت ها پیگیری کنند

 

 متین ۲ حنجره : 

 با سپاس از همه شما عزیزان که همیشه همراه ما هستید ... نکته هایی در مورد آلبوم دلشوره : در آلبوم دلشوره به همه سلیقه ها احترام گذاشتیم و سعی کردیم طوری رو آلبوم کار بشه کاملا مردمی باشه برای اولین بار در طول کار هنری به خواست بعضی از عزیزان یک آهنگ در این آلبوم " دلشوره " فقط با یک صدا خونده شده (حنجره نازک). به زودی شناسنامه و مشخصات آلبوم دلشوره اعلام خواهد شد... با  

  متین ۲ حنجره :

 عرض و ادب و احترام خدمت همه شما عزیزان ... دو تا نکته بود که باید بهش اشاره می شد ... اول اینکه متاسفانه در بعضی از وبلاگ ها و سایت ها عکس هایی با دختر خانم هایی با بنده پخش شده که به عنوان طرفدار با من گرفته شده اما شایعاتی در مورد ارتباط بنده با این عزیزان پیش آمده که من از همین جا تکذیب می کنم همه هواداران من مثل خواهر و برادر من هستند و هیچ گونه رابطه دیگری نخواهد بود و من فقط برای احترام به این عزیزان باهاشون عکس انداختم ... دوم اینکه عزیزان فیلم ها و عکس هایی که می فرستند لطفآ از یک کیفیت حداقلی برخوردار باشه تا ما بتونیم تو پیج قرار بدیم ... با سپاس ...

 متین ۲ حنجره :

متاسفانه فرصت ساخت تیزر آلبوم " دلشوره " را نداریم.


 

  موزیک ویدیو رویا تحت حمایت کمپانی ‏Video New Lif‏ پخش خواهد شد.

 

 ریمیکس جدید متین 2 حنجره به نام قفس از همین وب...

 موزیک ویدیو جدید متین 2 حنجره به نام لولو  از همین وب...

 آهنگ جدید و بسیار زیبای متین 2حنجره به نام تو ... میخوری از همین وب... تنظیم این آهنگ:؟ .

 موزیک ویدیو جدید و بسیار زیبای متین 2 حنجره به نام "رویا" از همین وب...


 

 

 البوم جدید متین 2 حنجره به نام **دلشوره**به زودی........

 

 موزیک ویدیو جدید و بسیار زیبای متین 2 حنجره به نام "رویا" به زودی از همین وب.

 متین 2 حنجره : ﻣﻬﻢ ﺍﯾﻦ ﻧﯿﺴﺖ ﮐﻪ ﭘﺪﺭ ﺭﺍﮎ ﮐﯿﺴﺖ ﻣﻬﻢ ﺍﯾﻦ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﻫﻤﻪ ﻣﺎ ﺩﺳﺖ ﺑﻪ ﺩﺳﺖ ﻫﻢ ﺍﯾﻦ ﺳﺒﮏ ﺟﺎﻭﺩﺍﻧﻪ ﺭﻭ ﺯﻧﺪﻩ ﻧﮕﻪ ﺩﺍﺭﯾﻢ...ﺯﻧﺪﻩ ﺑﺎﺩ ﺭﺍﮎ ﺷﺮﻗﯽ

 آهنگ جدید و بسیار زیبای متین 2 حنجره به زودیه زود از همین وب.

 

 

* ﻋﺰﯾﺰﺍﻧﯽ ﮐﻪ ﺗﻘﺎﺿﺎ ﺩﺍﺭﻥ ﮐﻠﯿﭙﻬﺎﯼ ﻣﺎ ﺩﺭ ﺷﺒﮑﻪ pmc‏ ﭘﺨﺶ ﺑﺸﻪ ﺑﺎﯾﺪ ﺩﺭ ﺟﺮﯾﺎﻥ ﺑﺎﺷﻦ ﮐﻪ ﺍﯾﻦ ﺷﺒﮑﻪ ﭘﻮﻟﯽ ﻫﺴﺘﺶ ﯾﻌﻨﯽ ﺗﻮﺳﻂ ﺍﻓﺮﺍﺩﯼ ﮐﻪ ﺩﺭ ﺧﻮﺩ ﺷﺒﮑﻪ ﻓﻌﺎﻝ ﻫﺴﺘﻨﺪ ﺑﺎ ﺑﭽﻪ ﻫﺎﯼ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺩﺭ ﺭﺍﺑﻄﻪ ﻫﺴﺘﻨﺪ ﻭ ﺑﻪ ﺍﯾﻦ ﮔﻮﻧﻪ ﭘﻮﻝ ﻣﯿﮕﯿﺮﻥ:ﮐﻪ ﺑﻪ ﻃﺮﻑ ﻗﺮﺍﺭﺩﺍﺩ ﯾﻌﻨﯽ ﺧﻮﺍﻧﻨﺪﻩ ﺍﻋﻼﻡ ﻣﯽ ﮐﻨﻦ ﮐﻪ ﺍﮔﻪ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﯼ ﮐﺎﺭﺕ ﺗﻮ ﺍﯾﻦ ﺷﺒﮑﻪ ﺑﻪ ﺗﻌﺪﺍﺩ ﭘﺨﺶ ﺑﺎﻻ ﭘﺨﺶ ﺑﺸﻪ ﺑﺎﯾﺪ ﺑﺎ ﻓﻼﻥ ﮐﺎﺭﮔﺮﺩﺍﻧﻬﺎ ﻣﻮﺯﯾﮏ ﻭﯾﺪﺋﻮﺕ ﺭﻭ ﺑﺴﺎﺯﯼ... ﻭ ﻃﺮﻑ ﻣﻘﺎﺑﻞ ﮐﻪ ﮐﺎﺭﮔﺮﺩﺍﻥ ﻫﺴﺖ ﻭ ﺟﺰﯾﯽ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﻣﺎﻓﯿﺎﺳﺖ ﻣﺒﻠﻐﯽ ﺑﺎﻻﺗﺮ ﺍﺯ 6ﻣﯿﻠﯿﻮﻥ ﺗﻮﻣﺎﻥ ﺭﻭ ﺩﺭﺧﻮﺍﺳﺖ ﻣﯽ ﮐﻨﻪ ﮐﻪ ﺣﺪﺍﻗﻞ ﻧﯿﻤﯽ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﻣﺒﻠﻎ ﺑﻪ ﺍﻓﺮﺍﺩ ﺩﺭ ﺷﺒﮑﻪ ﻣﯿﺮﺳﻪ...ﭘﺲ ﺑﻨﺎﺑﺮﺍﯾﻦ ﺍﮔﻪ ﻃﺮﻑ ﺑﭽﻪ ﻣﺎﯾﺪﺍﺭ ﺑﺎﺷﻪ ﺣﺘﻤﺂ ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﺷﺒﮑﻪ ﭘﺨﺶ ﻣﯿﺸﻪ ﺍﮔﻪ ﻫﻢ ﻧﻪ ﮐﻪ ﺑﺎﯾﺪ ﺑﺮﻩ ﺩﻧﺒﺎﻝ ﺯﻧﺪﮔﯿﺶ... ﺩﺭ ﻣﻮﺭﺩ ﻣﺎ ﻫﻢ ﺍﺯ ﻣﺎ ﭘﻮﻝ ﺩﺭ ﺧﻮﺍﺳﺖ ﮐﺮﺩﻧﺪ ﺍﻣﺎ ﻣﺎﮏﯾﺑﯿﻼﺥ ﻭ ﻓﺎﮎ ﺑﺰﺭﮒ ﺑﻪ ﺁﻧﻬﺎ ﻧﺸﺎﻥ ﺩﺍﺩﯾﻢ ﻭ ﺍﻭﻧﻬﺎ ﻫﻢ ﺍﻋﻼﻡ ﮐﺮﺩﻧﺪ ﮐﻪ ﭼﻮﻥ ﻣﺘﯿﻦ ﺩﻭ ﺣﻨﺠﺮﻩ ﺷﯿﻄﺎﻥ ﭘﺮﺳﺖ ﻫﺴﺖ ﻭ ﺩﺭ ﺁﻫﻨﮕﻬﺎﺵ ﻓﺶ ﺩﺍﺩﻩ ﻣﺎ ﺍﺯ ﭘﺨﺶ ﮐﺮﺩﻥ ﺁﻫﻨﮕﺎﺵ ﻣﻌﺬﻭﺭﯾﻢ... ﺧﻼﺻﻪ ﻣﻄﻠﺐ ﮐﻪ ﺍﯾﻦ ﺍﺣﺴﺎﺱ ﻭ ﺻﺪﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﻣﯽ ﻣﺎﻧﺪ ﻭ ﺍﯾﻦ ﺷﺒﮑﻪ ﻫﺎ ﺟﺰ ﺳﺮﺍﺏ ﭼﯿﺰﯼ ﻧﯿﺴﺘﻨﺪ. ﺩﻭﺳﺘﻮﻥ ﺩﺍﺭﻡ ﺍﺯ ﺻﻤﯿﻢ ﻗﻠﺐ


 

 

* با درود خدمت شما عزیزان سوالاتی از شما به دستمون رسید که باید پاسخگو باشیم اول در مورد خرید آلبوم ها عزیزان پرسیده بودند از کجا می تونن بخرن که باید اعلام کنیم که فلآ جای خاصی برای خرید آهنگ ها و آلبوم ها نیست. دوم اینکه ایمیل های شما بدست ما میرسه و نظرات و پیشنهادات شما عزیزان رو حتمآ دریافت می کنیم و در دستور کار قرار خواهیم داد  ... فقط لازم به ذکر است که لطفآ نظرات و پیشنهادات در همین صفحه فیسبوکwww.facebook.com/matin2hanjarehEM باشه بهتر و در ایمیل ها عکس های طراحی شده و ویدیو های خاصی که مربوط به متین می باشد رو برامون بفرستید.دوستدار همه شما هستم.


 

* متین 2 حنجره : سلام بر همگی ... عزیزان دل توجه داشته باشید ما کم کار نشدیم فقط وسواس در کارامون بیشتر شده و خودم رو موظف می دونم که به شعور شما در موسیقی احترام بگذارم ... کار های جدید در راه هست و به زودی آماده پخش خواهد شد. با سپاس از صبر و شکیبایی شما عزیزان.

 

 

* ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺩﺭﺩﻧﺎﮎ ﻣﻦ ﺍﺯ ﺑﯿﻬﻮﺩﮔﯿﺴﺖ...ﺗﻮ ﻓﮑﺮ ﮐﻦ ﺩﻧﯿﺎﯼ ﻣﻦ ﻫﻤﻪ ﺍﺵ ﺁﺳﻮﺩﮔﯿﺴﺖ... (به نظر میرسه مربوط به آهنگ جدید متین باشه)

 

   * متین 2 حنجره : ما نه سیاسی هستیم نه با شخص خاصی کار داریم و هیچ دیس بکی نخواهیم خوند و فقط نیش ما بعضی از انسان های حروم زاده که کلا از انسانیت خارج شدند را خواهد زد ... انسان هایی که حتی حیوان هم نیستند حیف نان حیوان ... این ها گوشت های زائدی هستند که ما از طریق هنر با آنها برخورد خواهیم کرد. ...

* متین 2 حنجره : کم کم داره اون روم بالا میاد ... همین روز است که کنار پیج 18+ ثبت بشه و دیگه کلا چیزی نفهمم و نبینم و نشنوم ...

* از عزیزان وبلاگ دار که برای متین 2 حنجره فعالیت می کنند سپاسگذاریم و خواهشمندیم از تنظیم کنندگان از رده خارج شده که در گذشته با ما همکاری داشتند هیچ پیام و خبری در پیچ و حتی وبلاگها و وبسایتهاشون نذارن ... هر کس هرچی دلش می خواد  بگه ... مهم اینه که این ها  اینقدر پوچ هستند که حتی برای معرفی نمونه کارهای خود مجبورن فقط اسم متین 2 حنجره رو ببرن ... این ها به پوچی رسیدند و دنبال شهرت دوباره هستند ... لطفا هوشیار باشید ... با سپاس از همه شما عزیزان، متین 2 حنجره.

 
 
 

* متین ‏2‏ حنجره ‏:‏ واقعأ جالبه‏!‏‏!‏‏!کسی که خواهش و تمنا میکرد که با ما یک آهنگ بصورت فیت بخونه،حالا میگه من متین رو بزرگ کردم

 
* دوستان اخیرا برنامه ای در شبکه جم می(جم موزیک) راه اندازی شده است که اسم این برنامه Cold Spray نام دارد کسانی که دوست دارند این برنامه با متین2حنجره مصاحبه ای انجام دهد به ادرس فیسبوکwww.facebook.com/coldsprayبروند و نظر بدهند که مصاحبه ای رو با پدر راک شرقی انجام دهند.لازم به ذکر است که این برنامه فقط دو قسمت از آن پخش شده است. 

* مصاحبه ی متین ‏2‏ حنجره با مجله یunderground‏ بزودی...این مجله اروپایی معمولأ با خوانندگان زیر زمینی و متال مصاحبه 

* متین 2 حنجره : خدا هیچ پدری رو شرمنده خانوادش نکنه... روز پدر بر همه پدران با وفای ایران زمین مبارک...

 

* طی خبر که تازه بدست ما رسید،معلوم شد که متین در این چند روز فقط با یک مجله مصاحبه کرده...متأسفانه مدیران صداباران اصلأ جواب نمیدن...بزودی مصاحبه متین با یک مجله در این وب.

 

 

  * متین2حنجره : هر روز که می گذرد هر اسم از مرگ کمتر می شود ... خدایا تو مرا آفریدی که هر روز آرزوی مرگ کنم؟ 

 مصاحبه تصویری و جنجالی متین با سایت صداباران دیروز به اتمام رسید و این مصاحبه در حال تدوین میباشد..به گفته ی مدیر سایت صداباران،این مصاحبه کامل هستش و درباره ی همه مسائل صحبت شده................

* ضربه ناخواسته و غیر* عمد شهاب صمدی به متین ‏2‏ حنجره ‏:‏ ‏‎

متأسفانه در یکی از شبکه های ماهواره ای،کلیپ شهاب صمدی به نام دیوونه پخش شد..بعد مجریان اون برنامه‏(لعنت خدا بر اونا‏) که نمیدونستن این آقا شهاب صمدی هستش،این کلیپ رو مورد نقد قرار میدن و میگن که این کلیپ بسیار ضعیف بوده و متین ‏2‏ حنجره اصلأ خواننده ی خوبی نیست..خلاصه با حرفاشون شخصیت متین رو بد جلوه میدن...حالا لازم هستش ما هم صحبتی بکنیم ‏:‏ شما مجریان به اصطلاح مردمی بجای اینکه کلیپهای بسیار حرفه ای و دیدنی متین رو مثل دکمه،مورچه ها و ‏...مورد نقد قرار بدید و درباره شون صحبت کنید،میای در مورد کلیپی صحبت میکنید که از متین نیست و یک هوادار بخاطر عشقش اونو ساخته برای متین؟؟براستی این شبکه های ماهواره ای که ادعای مردمی بودن دارن،سلیقه ای عمل میکنن و قصد خراب کردن شخصیت پدر راک را دارن..‏(منبع خبر ‏:‏ ‏‏matin_2_hanjare@yahoo.com)‏‎

 

 

 * متین دو حنجره - روانی 
من الان یه آدم کاملآ روانی هستم ... من دیگه کلآ به این موضوع معتقد هستم ...
من دیگه الان از چیزی نمی ترسم ... نمی تونم بفهمم خوب و بد رو ... نمی تونم بفهمم حال بد رو ...وووو
 تنها منم اسیر منم ... آدم درمونده منم 
از قلب من بیرون نرو ...که بی تو حیرون دلم
باور بکن چشمای من ... هر روز خیره تر میشه
با یاد تو دنیای من ... هر روز تیره تر میشه
 هی به تو گفتم که دلم ... از رفتنت دیوونه تر میشه گلم 
هی تو گفتم که دلم ... آروم ... آروم میمیره گلم 


 


 

 


 



نظرات شما عزیزان:

نینجای تنها
ساعت13:09---14 آذر 1391
سلام

منم از متین خوشم میاد

اگه با تبادل موافق بودی خبرم کن


پریا
ساعت12:21---25 شهريور 1391
سلام مرسی که از متین حمایت میکنی.من شما رو لینک کردم شمام به من سر بزن و اگه خواستی لینکم کن

سعید
ساعت15:32---21 شهريور 1391
ممنون بخاطر حمایتتون از متین موفق باشی

danial
ساعت22:07---19 شهريور 1391
سلام به شما دوست عزیز. به سایت ما مراجعه کنید و بهترین فیلم ها را با لینک مستقیم دانلود کنید ++ درج تبلیغات (بنر) در سایت ما کاملا رایگان است ++ شما میتوانید با پایین ترین هزینه ممکن "آدرس یاب و بنر"داشته باشید.در ضمن برای راحتی کار تولبار اختصاصی سایت را دانلود کنید. "دانلود فیلم با لینک مستقیم"

fatima
ساعت17:31---29 تير 1391
با سلام . سایتت عالیه مخصوصا آهنگ سایتت. عشق ممنوع
به من هم سر بزن.
با تشکر فاطیما


hossein
ساعت13:31---23 تير 1391
بابته اهنگ رو وب سپاسگزارم .فکر کن واسه متین میخونه.شهره هم قدرته متینو شناخته دوسش داره

Moein
ساعت20:56---21 خرداد 1391
خواهش میکنم داش امیر کاری نکردم که هر تبلیغاتی داری بگو برات تو وبم میکنم
پاسخ:خیلی گلی حالا وایسا میخوام برات بنر درست کنم


Moein
ساعت13:39---21 خرداد 1391
سلام داداشی مرسی که به وبم سر زدی من بنر ندارم ولی هم بنر وبت رو زیر مطالب وبم میزارم هم لینکت میکنم اگه دوست داشتی لینکم کن

Moein
ساعت20:08---20 خرداد 1391
ایوول منم یکی از طرف دارای متین هستم موفق باشی داداشی

morvarid
ساعت22:45---13 خرداد 1391
merci oomadi pisham webet aalie
khosham oomad


kie
ساعت17:18---13 خرداد 1391
salam.
اگه مایل به تبادل لینک بودی همونجا تو وبلاگم عنوانتو مینوشتی منم لینک میکردی و تمام.
راستی وبلاگت قشنگه ایول


مسلم
ساعت11:24---13 خرداد 1391
سلام دادا خوبی
من عکسی از متین طراحی کردم بزاروبت
ممنونم


kie
ساعت19:41---11 خرداد 1391
سلام.
اومدم نگی نیومدی از اینکه در وبلاگم نظر دادی ازت ممنونم .
وبلاگت قشنه اگه خواستی تبادل لینک کنیم بهم بگو.www.kie.loxblog.com


reza
ساعت16:00---11 خرداد 1391
salam dadash lotfan adrese linkam ro eslah kon mersi.

reza
ساعت21:17---10 خرداد 1391
salam dada toop shode webet movafagh bashi.

تربچه
ساعت12:27---27 ارديبهشت 1391
سلام ازوبلاگتون خیلی خوشم اومددمتووووووووووون گرم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در چهار شنبه 20 ارديبهشت 1398برچسب:, توسط امیر | لينك ثابت |

» عناوين آخرين مطالب ارسالي